06 jun Pitali smo Zoju Kukić: Kako do uspešne crowdfunding kampanje? “Verujte u svoj cilj”
Mislili ste da crowdfunding ne funkcioniše, posebno ne za srpske projekte? Ovo je jedna od priča koje smo vam pripremili, a koja će vas sigurno razuveriti.
Kao deo projekta CrowdStream, pozvali smo Zoju Kukić ispred Startita, da podeli iskustva koja je imala sa crowdfunding kampanjom. Zoja je sa svojim timom uspela da prikupi preko 100.000 evra za izgradnju Startit centara u Srbiji, a njihova kampanja bila je jedna od prvih uspešnih kampanja iz Srbije. Do tada su kampanje iz Srbije bile uglavnom neuspešne ili nedovoljno ambiciozne.
Sve prepreke, prednosti i mane kao i korake koji se moraju preduzeti da bi se povećala šansa da kampanja bude uspešna, Zoja je podelila sa nama i skrenula pažnju na ozbiljnost kojom se mora pristupiti kreiranju i vođenju crowdfunding kampanje. Posebno je naglasila da se za ovaj vid finansiranja najčešće opredeljuju ljudi koji su na samom početku realizacije svoje ideje. U tom slučaju, crowdfunding kampanja im može pomoći da izgrade ime, poverenje i kredibilitet u široj javnosti.
Zojina iskustva iz Kickstarter kampanje kampanje možete pogledati u emisiji “Nauka privredi” kao i na Startitovom blogu.