09 okt Webiz Program poslovne edukacije
09.10.2015.
Webiz program poslovne edukacije u oblasti digitalnog marketinga i komunikacija se održava od 06 – 08. Novembra u hotelu Galleria u Subotici. Ovogodišnji program pod naslovom: ‘’Kako da bolje poslujemo u digitalnoj sadašnjosti?” namenjen je poslovnim ljudima iz malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima, menadžerima velikih kompanija i studentima koji žele karijeru u oblasti digitalnog marketinga i komunikacija.
Učesnici programa će imati priliku da od vrsnih profesionalaca čuju predavanja i iskustva iz prakse o: digitalnoj strategiji, promociji na internetu, prodaji i naplati putem interneta, društvenim mrežama, integrisanim marketing komunikacijama.
Osim bogatog edukativnog sadržaja, predviđene su networking aktivnosti, kao što je poseta vinariji Zvonko Bogdan uz degustaciju vina, druženje u bavarskom restoranu München, što je sjajna mogućnost za opuštanje i ostvarivanje kontakata sa kolegama, a za sve učesnike je obezbeđeno besplatno korišćenje wellness centra hotela Galleria. Organizatori su pripremili i poklon pakete u kojima se između ostalog nalazi boca vina vinarije Zvonko Bogdan i knjiga “Principi marketinga” Filipa Kotlera, jednog od najboljih svetskih stručnjaka u ovoj oblasti.
Cena kotizacije iznosi 160 evra + PDV, a Centar za transfer tehnologije Univerziteta u Beogradu je uz dogovor sa organizatorima obezbedio popust za studente Univerziteta, tako da je cena sa popustom 100 evra + PDV. Studenti zainteresovani za učešće na konferenciji mogu poslati svoje prijave (ime prezime, kontakt telefon i e-mail adresa, fakultet, godina studija, skenirana prva strana indeksa i strana na kojoj se vidi overa tekuće godine studija) na e-mail adresu: ctt@rect.bg.ac.rs.
Za detaljnije informacije o edukaciji, programu, predavačima i smeštaju posetite: edukacija.webiz.rs